miércoles, 18 de junio de 2008

Un tipo raro

Andressolo, así se fai chamar este fenómeno.
Xa fai tempo que anda pola rede e ate recibiu un premio polos seus videos.
A verdade que a primeira vez que vin un video del pensei que non era ao 100%.Pero asi que vin uns cantos xa me dei conta que tiña algo que o facía único.Tar tá ,como ha de ir,coma unha cabra e ten ,qué carallo,ten gracia.
Non se mata a facer monólogos elaborados,mui de moda no humor actual e que resulta gafipastero na maioria dos casos,a facer monólogos sobre as cousas que desagradan ao monologuistas,como por ejemplo,o difísil que é programar un video,as colas que hai nos supermercados e a fauna que as forman.A caixeira leva a peor parte.O que fai algo leva a peor parte.Sobre a "fauna" en general que hai en calquera lado e en calquera situación da vida cotidiana.Claro,a xente rise porque dí:"ui,eu non son como ese que ta basilando","menos mal que a min non me pasa eso"...claro,pero se te pos a pensar dis,pero que carallo me importan as queixas que teña ou o raras que lle parezan outras personas a este inútil que ta ahí plantado que non sabe nin programar un video.
Mola esta xente como Andressolo,que fan gracia por eles mesmos e se atreven a ensinar ao mundo as chorradas que lle pasan pola cabeza.Sen se preocupar se resultan ghafipasteramente admisibles.
A verdá é que non teño nada en contra dos monólogistas.É que hai alguns que dan ganas de darlle unha patada nos ghuevos.Sí nos ghuevos,ahí onde lles doia.¡Qué se queixen despois,con ganas!.
Tomar polo cú.Pois o tipo este fai varios personajes.O que máis me gusta é o do ghorro nejro.Un ultranasionalista que defente a nación do jrelo.



Máis en: http://www.blogoteca.com/andressolo/

1 comentario:

Rachel! dijo...

sesiiiiiiiiiiiiiiiii

actualizaaaaaaaaa!

tas como unha cabra! jejejeje

"arnejado sea o demonio!"